Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda dostawa Event Holtera?

Zestaw Event Holter zostanie dostarczony wprost pod wskazany przez Ciebie adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Kiedy mam się badać?

Badaj się  zawsze wtedy, kiedy odczuwasz dolegliwości, np. bóle w klatce piersiowej, kołatania serca, duszności, itp. Warto też, byś kontrolował stan swojego serca zawsze wtedy, kiedy czujesz taką potrzebę - to ułatwi wykrycie incydentu kardiologicznego.

Jak wygląda proces uruchomienia usługi?

1. Opiekun Klienta wyśle do Ciebie link do płatności oraz wzór umowy.
2. Po otrzymaniu płatności wysyłamy kuriera z zestawem Event Holter na Twój adres.
3. Pamiętaj, by podpisać umowę w obecności kuriera.
4. Gdy podpisana umowa do nas wróci, skontaktujemy się z Tobą w celu przeprowadzenia szkolenia oraz wykonania pierwszego badania.

Od teraz możesz w pełni korzystać z usługi Event Holter.
Zależy Ci na czasie?
Zeskanuj podpisaną umowę oraz prześlij do nas pod wskazany w umowie adres e-mail.

Kiedy zaczyna się tydzień rozpoczęcia usługi?

Usługa zostanie uruchomiona po przeprowadzeniu teleszkolenia z obsługi aparatu. Wraz z naszym personelem wykonasz pierwsze, próbne badanie. Od tego momentu przez 7 kolejnych dni będziesz mógł wykonywać samodzielnie badania, które zarejestrują się na Twojej karcie pacjenta.

Jaki jest całkowity koszt?

Całkowity koszt korzystania z usługi przez 7 dni wynosi 380,00 zł.
Pamiętaj, że zawsze możesz przedłużyć okres badania o kolejne 7 dni. Każdy kolejny tydzień korzystania z usługi to 199,00 zł.

Czy w nocy muszę nosić Event Holtera?

W przypadku badania Event Holter, to od Ciebie zależy, kiedy i w jakim czasie wykonasz badanie. Gdy odczuwasz dolegliwości również w nocy, to warto mieć aparat w sypialni, by móc zapisać odczuwany incydenty, gdy tylko się pojawi.

Jak długo trwa badanie?

Pojedyncze badanie zajmie Ci tylko 40 sekund! W tym czasie do naszego Centrum Telemedycznego przesyłany jest zarejestrowany obraz pracy Twojego serca. Aparat posiada tzw. "bufor wsteczny", co oznacza, że trafi do nas także wynik EKG sprzed wciśnięcia przycisku serca na aparacie. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza w przypadku występujących omdleń oraz utraty przytomności.

Jak wygląda podłączenie aparatu?

Jesteśmy pewni, że podłączenie aparatu nie sprawi Ci problemu! Wystarczy, że przykleisz do swojego ciała 4 elektrody. Dla rozróżnienia, każda z końcówek odchodzących z aparatu kabli oznaczona jest innym kolorem. Elektrody przyklejasz na wysokości obu obojczyków oraz ostatnich żeber – ich kształt powinien tworzyć prostokąt. Teraz pozostaje już tylko wcisnąć serce na aparacie i wysłać do nas badanie. Pamiętaj, że przed uruchomieniem usługi skontaktujemy się z Tobą - przeprowadzimy teleszkolenie oraz wspólnie wykonamy pierwsze badanie.

Czy mogę zamówić usługę na okres krótszy niż 7 dni?

Tak. W naszej ofercie znajdziesz również usługę trwającą 3 dni. Na podstawie doświadczeń i wiedzy naszych specjalistów sugerujemy jednak 7-dniowy okres wykonywania badań – to najbardziej optymalny czas, by móc dobrze zbadać pracę Twojego serca. Jeśli chcesz zamówić Event Holter na 3 dni, skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer infolinii 801 707 188. Cena 3-dniowej usługi to 270,00 zł.

Czy mogę zmienić termin dostawy po złożeniu zamówienia?

Oczywiście - możesz zmienić termin lub godzinę dostarczenia Event Holter. Pamiętaj tylko o poinformowaniu nas o zmianie terminu/ godziny dostawy dzwoniąc na numer naszego Biura Obsługi Klienta: 323761455

Co zrobić, gdy kurier spóźnia się z dostarczeniem mojej przesyłki?

Kiedy kuriera nie było, a minęły 2 dni robocze, zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta: 323761455. Skontaktujemy się z firmą kurierską i poinformujemy Cię o statusie Twojego zamówienia oraz planowanej godzinie dostarczenia paczki.

Czy Event Holter może zostać wysłany za granicę?

Nasze aparaty dostarczamy tylko na terenie Polski.

Jakie dokumenty muszę wypełnić, by korzystać z Event Holtera?

Aby rozpocząć korzystanie z aparatu, wystarczy, że podpiszesz umowę w obecności kuriera. Gdy podpisana umowa do nas dotrze, skontaktujemy się z Tobą, by przeprowadzić szkolenie z wykonania badania.

W jaki sposób mogę zapłacić za korzystanie z aparatu?

Opłaty możesz dokonać za pomocą przelewu internetowego lub przelewem tradycyjnym, np. na poczcie.

Czy mogę otrzymać historię wykonanych badań?

Lekarz po zakończeniu trwania usługi, sporządza Raport Event Holter podsumowujący wszystkie Twoje wyniki badań. Dodatkowo, oprócz Raportu otrzymasz opisane badania EKG, w których zostały uchwycone incydenty kardiologiczne.

Kiedy mogę spodziewać się paczki?

Kurierzy DHL dostarczają przesyłki codziennie od poniedziałku do piątku. Kurier powinien zjawić się z paczką pod podanym przez Ciebie adresem do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

W czym może mi pomóc lekarz na odległość?

Z naszymi lekarzami możesz się kontaktować przez całą dobę. Podczas telefonicznego kontaktu lekarz w Centrum Telemedycznym, po odczytaniu badania EKG, wyjaśni Ci, jaki jest Twój stan w danej chwili i udzieli odpowiednich zaleceń (jak się zachować, co należy zrobić, jakie leki przyjąć, kiedy ponownie wykonać kontrolne badanie).

Dzięki analizie przesłanych badań EKG, lekarz może porównać bieżący zapis pracy Twojego serca z jego historycznymi wynikami, co pozwoli mu określić stan Twojego zdrowia i udzielić niezbędnej pomocy. W przypadku zagrożenia życia, lekarz natychmiast wezwie do Ciebie karetkę pogotowia.

Czy potrzebuję skierowanie, by zamówić Event Holter?

By korzystać z Event Holtera, nie potrzebujesz skierowania od lekarza. Możesz zbadać pracę swojego serca, wyłapać incydentalne zaburzenia rytmu, co w przypadku choroby będzie pomocne w dalszej diagnostyce.

Czy mogę się badać mając wszczepiony rozrusznik/ kardiowerter-defibrylator serca?

Apart Event Holter EHO-MINI jest certyfikowanym urządzeniem medycznym. Możesz używać nasz aparat, nawet jeśli masz wszczepione urządzenia takie, jak: kardiowerter-defibrylator lub rozrusznik serca.

Pamiętaj jednak, by zweryfikować instrukcję obsługi kardiowertera w celu sprawdzenia czy praca urządzeń GSM może powodować zakłócenia pracy kardiowertera lub rozrusznika.

Kiedy nie mogę stosować Event Holtera?

Nie korzystaj z aparatu w czasie:
- podczas kąpieli – urządzenie nie jest wodoodporne,
- bez osłony przed ulewnym deszczem – woda może zamoczyć i uszkodzić aparat,
- w czasie ładowania urządzenia.

Jak mogę ładować aparat Event Holter?

Nasz aparat Event Holter posiada wbudowany akumulator litowo–jonowy (Li-Ion) o pojemności 600mAh.
Jeśli miga czerwona lampka baterii, oznacza to, iż do aparatu musisz podłączyć zasilacz sieciowy w ciągu maksymalnie 1 h od chwili pojawienia się sygnalizacji. W przeciwnym razie akumulator wyczerpie się i aparat się automatycznie wyłączy.

Jak wygląda omówienie badań z lekarzem?

Masz możliwość omówienia wyników swoich badań z lekarzem po otrzymaniu raportu:

- e-mailowo (wyślij pytanie na maila: lekarz@eventholter.pl - w ciągu 72H otrzymasz odpowiedź),

- przez telefon (możesz skonsultować się z lekarzem w każdy piątek. Termin ustalisz indywidualnie po zakończonej usłudze. Wystarczy, ze zadzwonisz pod numer 32 376 18 01).

Czy Event Holter jest również dostępny dla dzieci?

Nasza usługa skierowana jest do osób pełnoletnich. możemy zaprogramować i dobrać aparat Event Holter dla osoby niepełnoletniej - w takim wypadku prosimy o kontakt pod nr tel: (22) 625-73-79.
Przygotujemy ofertę dla Ciebie!

Masz pytania? Zadzwoń!

801 707 188